Gå til primært indhold Gå til footeren

Zleep Hotels overgår til Marriott-brand

Zleep Hotels skal rebrandes til Four Points Flex by Sheraton i samarbejde med Marriott International.

Efter at have grundlagt og udviklet Zleep Hotels varemærket har adm. direktør Peter Haaber indgået en aftale med Marriott International gennem sit hoteldriftsselskab Core Hospitality om at rebrande Zleep-hotellerne i Danmark til Four Points Flex by Sheraton.

Størstedelen af hotellerne forventes at være fuldt integreret og konverteret til december, mens resten følger efter tidligt i 2025.

Four Points Flex by Sheraton henvender sig til midscale-rejsende – det vil sige praktiske planlæggere, som prioriterer elementer, der gør både forretnings- og ferierejser problemfri, oplyser Zleep Hotels.

”Vi har været førende i vores kategori, men havde brug for nye måder at opnå nyt værdipotentiale for vores hoteller. Vi fandt et godt match med Four Points Flex by Sheraton, som giver os stærk brand genkendelse gennem sin tilknytning til Marriott Bonvoy og tilhørsforhold til det veletablerede Four Points by Sheraton brand,” siger Peter Haaber.

Gennem konverteringerne tilføjer Core Hospitality flere end 1.500 værelser og ti nye markeder til Marriotts portefølje i Danmark. Desuden gør aftalen Core Hospitality til Marriotts største franchisetager i Skandinavien.

Core Hospitality driver 17 hoteller i Danmark på tværs af fem Marriott varemærker. Yderligere tre hoteller er i pipelinen i de kommende år.