Gå til primært indhold Gå til footeren

Hvilke venues har det stærkeste brand blandt danske mødeplanlæggere i 2025?

Det giver årets MyImage Venue-undersøgelse svaret på. Undersøgelsen er gennemført af MyResearch i samarbejde med Danske Konferencecentre og giver et unikt indblik i kendskab, præference, image, NPS og kundetilfredshed for en lang række venue brands i Danmark.

MyImage Venue belyser mødeplanlæggeres syn på de største venue brands. Data blev indsamlet online i uge 9-11 via mails fra Danske Konferencecentre suppleret med en mindre sample fra YouGov, og 890 mødeplanlæggere har deltaget i år. Undersøgelsen gennemføres af MyResearch i samarbejde med Danske Konferencecentre.

Hovedresultater 2025

Årets stærkeste brands - målt Brand Power Index (2024 placering)

  1. Marienlyst Strandhotel (1)
  2. Tivoli Hotel & Congress Center (15)
  3. CPH Conference - DGI Byen (5)

Årets højdespringere - målt på procentuel fremgang i Brand Power Index

  1. Copenhagen Marriott Hotel
  2. Scandic Copenhagen
  3. Vingsted Hotel & Konferencecenter
  4. AC Hotel Bella Sky Copenhagen
  5. Tivoli Hotel & Congress Center

Nr. 1 på de 8 imageudsagn