
Det giver årets MyImage Venue-undersøgelse svaret på. Undersøgelsen er gennemført af MyResearch i samarbejde med Danske Konferencecentre og giver et unikt indblik i kendskab, præference, image, NPS og kundetilfredshed for en lang række venue brands i Danmark.
MyImage Venue belyser mødeplanlæggeres syn på de største venue brands. Data blev indsamlet online i uge 9-11 via mails fra Danske Konferencecentre suppleret med en mindre sample fra YouGov, og 890 mødeplanlæggere har deltaget i år. Undersøgelsen gennemføres af MyResearch i samarbejde med Danske Konferencecentre.
Hovedresultater 2025
Årets stærkeste brands - målt Brand Power Index (2024 placering)
Årets højdespringere - målt på procentuel fremgang i Brand Power Index
- Copenhagen Marriott Hotel
- Scandic Copenhagen
- Vingsted Hotel & Konferencecenter
- AC Hotel Bella Sky Copenhagen
- Tivoli Hotel & Congress Center
Nr. 1 på de 8 imageudsagn
- God beliggenhed: CPH Conference - DGI Byen
- Konkurrencedygtige priser: Vingsted Hotel & Konferencecenter
- Gode lokaler: IDA Conference
- Gode tekniske faciliteter: Vingsted Hotel & Konferencecenter
- Fleksibel og serviceminded: MBK
- God mad: Hindsgavl Slot
- Dygtig sparringspartner: Vingsted Hotel & Konferencecenter
- Gode til unikke oplevelser: Marienlyst Strandhotel