Gå til primært indhold Gå til footeren

Indhent tilbud på Strandhotellet Blokhus

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Strandhotellet Blokhus

Strandhotellet Blokhus byder på eksklusive mødefaciliteter tæt på Vesterhavet i charmerende badehotel-stil.
Med gourmet, wellness og naturskøn beliggenhed skabes ideelle rammer for kurser og konferencer.

Created with Fabric.js 5.2.4 Op til 80 gæster

Indhent tilbud på Strandhotellet Blokhus

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Brug for hjælp?

Telefon: +45 33 97 43 43

E-mail: kontakt@optimeet.dk

Indhent tilbud på Strandhotellet Blokhus

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Mødepakke

Skønne rammer og fantastiske omgivelser

Strandhotellet Blokhus er også et konference hotel. Det betyder, at vi går op i at bevare den autentiske charme og samtidig tilbyde vores gæster en eksklusiv atmosfære i vores forskellige kursus- og konference lokaler. For jer, der mangler et sted at holde kursus, event, konference eller lignende, kan vi stille følgende muligheder til rådighed:

  • Suite: 2-6 deltagere
  • Pavillonen: 4-25 deltagere
  • Den Blå Stue: ca. 25 deltagere
  • Den Store Stue: op til 50 deltagere
  • Strandingskroen: op til 100 deltagere

Hver af disse fem kursus lokaler skaber skønne og fænomenale rammer til et professionelt ophold. Hvad vi som konference hotel tager i leje og inkluderer i eventen, kommer an på, hvilken mødepakke I bestemmer jer for.

Dette kan du forvente

Når du træder ind i vores konference hotel, bliver du mødt af en behagelig og rolig atmosfære. De bløde nuancer af træ og naturlige elementer skaber en følelse af jordforbindelse og afslappethed. Lyset filtrerer ind gennem vinduerne, og du kan næsten høre bølgernes rolige brus i det fjerne.

Vores konference hotel er dog mere end bare et sted at holde møder. Det inviterer også til refleksion og fordybelse. Her kan du og dine medarbejdere nemlig trække jer tilbage fra hverdagens stress og lade tankerne flyde frit. Vores kursus lokaler er inspirerende og beroligende, og de tilføjer en særlig dimension til enhver begivenhed.

Vi er på Strandhotellet Blokhus stolte af at kunne tilbyde jer et konference hotel, der er autentisk, eksklusivt og fyldt med personlighed. Den intime badehotelstemning og de skønne omgivelser indbyder til en anderledes ramme, og skaber mulighed for at være effektiv og kreativ på en hel ny måde. Uanset om du er på udkig efter et unikt sted til dit næste forretningsmøde, teambuilding-arrangement eller kursus, er vores konference hotel det perfekte valg.

Lad os fuldende jeres ophold

Men udover delen, der gør vores konference hotel, så har vi også luksuriøs forkælelse og afslapning efter en dag med møder, kreativitet og brainstorming.

Strandhotellet tilbyder blandt andet Fine-Dining og social dining, wellness-afdeling og fantastisk omkringliggende natur, hvilket alt sammen er med til at skabe en unik lokation for virksomhedskonferencer. Disse kan I da også frit benytte med andre planlagte ryste-sammen arrangementer som:

• Et besøg til saunahytten nede på stranden

• Et ræs på mountainbikes eller en rar gåtur; sti 100 er 21 km og lige udenfor i Gateway Parken

• Lær om vildmarken med en event afholdt af Jon fra Vildmarkscenteret i Saltum

• Smag på lækre bobler og kvalitetsspiritus som vin, gin og rom med vores eksperter fra Vin & Vin

• Mange andre typer sociale og underholdende teambuilding-events

Få et skræddersyet event / Firmaaftaler

På vores konference hotel er der ligeledes mulighed for at oprette en firmaaftale, som sikrer fordelagtige priser på overnatning hele året rundt til alle ansatte i virksomheden. Vi skræddersyr gerne en komplet løsning, der passer til netop jeres behov og følger konferencen helt til dørs, så I blot skal lade jer betage og nyde opholdet på vores konference hotel.

80
deltagere
Created with Fabric.js 5.2.4
37
værelser
Created with Fabric.js 5.2.4
2
spisepladser
Created with Fabric.js 5.2.4
5
mødelokaler
Created with Fabric.js 5.2.4

Mødelokaler

Suiten
25 gæster
Den Blå Stue
20 gæster
Pavillonen
25 gæster
Den Store Stue
40 gæster

Kapacitetsoverblik

Mødelokaler
Samlet bord
Cabaret
Ø-opstilling
Skolebord
Teater (Auditorium)
U-bord
Stående reception
Suiten
m2
-
-
-
-
-
-
-
Den Blå Stue
m2
-
-
-
-
-
-
-
Pavillonen
m2
-
-
-
-
-
-
-
Den Store Stue
m2
-
-
-
-
-
-
-
Hele hotellet
m2
-
-
-
-
-
-
-

Faciliteter

Created with Fabric.js 5.2.4 Mad og drikke 2 specifikationer
Bar Restaurant
Created with Fabric.js 5.2.4 Andre faciliteter 2 specifikationer
Fitness/Motionsrum Swimmingpool (indendørs)
Created with Fabric.js 5.2.4 Parkering 1 specifikation
Ladestander til elbiler
Created with Fabric.js 5.2.4 Teknik 2 specifikationer
AV-udstyr Gratis wifi
Created with Fabric.js 5.2.4 Aktiviteter 5 specifikationer
Teambuildingaktiviteter Outdooraktiviteter Golf Cykler Spa/Sauna/Wellness
Created with Fabric.js 5.2.4 Miljøanmærkninger og certificeringer 1 specifikationer
God Adgang

Pakker

Dagsmøde
  • Lokaleleje inkl. standard AV-udstyr
  • Lækker morgenmad i lokalet (eller restauranten, hvis I har overnattet)
  • Formiddagspause med forplejning i lokalet (vælg mellem den søde eller sunde)
  • Lækker frokost servering (udvalgt specielt af køkkenchefen), inkl. 1 genstand
  • Eftermiddagspause med forplejning i lokalet (vælg mellem den søde eller sunde)
  • Hjemmebagt kage i lokalet
  • Mødepakken kan selvfølgelig krydres med forskellige opgraderinger.

 

Created with Fabric.js 5.2.4 fra 695,- pr. deltager
Created with Fabric.js 5.2.4
Heldagsmøde
  • Lokaleleje inkl. standard AV-udstyr
  • Lækker morgenmad i lokalet (eller restauranten, hvis I har overnattet)
  • Formiddagspause med forplejning i lokalet (vælg mellem den søde eller sunde)
  • Lækker frokostservering (udvalgt specielt af køkkenchefen), inkl. 1 genstand
  • Eftermiddagspause med forplejning i lokalet (vælg mellem den søde eller sunde)
  • Hjemmebagt kage i lokalet
  • 3-retters aftenmenu inkl. snacks i restauranten
  • Mødepakken kan selvfølgelig krydres med forskellige opgraderinger.
Created with Fabric.js 5.2.4 fra 1145,- pr. deltager
Created with Fabric.js 5.2.4
Suiten
25 gæster m2

Til de helt små møder er det oplagt at benytte sig af én af vores suiter, hvor der kan være bordplads til en lille gruppe på op imod seks personer. Disse er både indbydende, rummelige og oplagte til en mindre forsamling.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Den Blå Stue
20 gæster m2

Dertil har vi i sin tid udvidet, så vi for alvor kan tilbyde faciliteter som et konference hotel. Strandhotellet Blokhus har nemlig opkøbt den gamle Strandingskro, der ligger lige overfor hotellet, og som i dag også fungerer som ét af vores selskabs- og konference steder. Her er der f.eks. mulighed for at leje Den Blå Stue med plads til ca. 20 deltagere.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Pavillonen
25 gæster m2

Endeligt har vi også i vores gårdhave en fritstående pavillon, som gør sig perfekt til kursus lokaler for den mellemstore gruppe på 4-25 deltagere. Pavillonen er et konference lokale, der er udstyret med alt i AV-udstyr og øvrige mødefaciliteter.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Den Store Stue
40 gæster m2

På den anden side af vejen, blot overfor vores hotel og restaurant, har vi vores helt egen konference hotel-afdeling på Strandingskroen, hvor vi udelukkende huser kursus lokaler. Her kan du f.eks. booke Den Store Stue, hvor der er plads til ca. 40 deltagere.

Ved mødeafholdelse på kroen foregår middage, socialt samvær, overnatning osv. selvfølgelig fortsat i Strandhotellets hovedbygning, med mindre andet ønskes.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Hele hotellet
100 gæster m2

Til de endnu større møder kan vi tilbyde jer at leje hele Strandhotellet og afholde selve mødet i hotellets restaurant.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Dagsmøde
Created with Fabric.js 5.2.4 Created with Fabric.js 5.2.4 fra 695,- pr. deltager
  • Lokaleleje inkl. standard AV-udstyr
  • Lækker morgenmad i lokalet (eller restauranten, hvis I har overnattet)
  • Formiddagspause med forplejning i lokalet (vælg mellem den søde eller sunde)
  • Lækker frokost servering (udvalgt specielt af køkkenchefen), inkl. 1 genstand
  • Eftermiddagspause med forplejning i lokalet (vælg mellem den søde eller sunde)
  • Hjemmebagt kage i lokalet
  • Mødepakken kan selvfølgelig krydres med forskellige opgraderinger.

 

Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Heldagsmøde
Created with Fabric.js 5.2.4 Created with Fabric.js 5.2.4 fra 1145,- pr. deltager
  • Lokaleleje inkl. standard AV-udstyr
  • Lækker morgenmad i lokalet (eller restauranten, hvis I har overnattet)
  • Formiddagspause med forplejning i lokalet (vælg mellem den søde eller sunde)
  • Lækker frokostservering (udvalgt specielt af køkkenchefen), inkl. 1 genstand
  • Eftermiddagspause med forplejning i lokalet (vælg mellem den søde eller sunde)
  • Hjemmebagt kage i lokalet
  • 3-retters aftenmenu inkl. snacks i restauranten
  • Mødepakken kan selvfølgelig krydres med forskellige opgraderinger.
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.