Gå til primært indhold Gå til footeren

Indhent tilbud på Hotel Vejlefjord

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Hotel Vejlefjord

Hotel Vejlefjord er et historisk og naturskønt konference­sted ved Vejle Fjord med op til 240‑personers plenarlokaler, 11 grupperum, 116 værelser, termisk spa, aktiviteter i park og strand samt bæredygtig drift

Created with Fabric.js 5.2.4 Op til 220 gæster

Indhent tilbud på Hotel Vejlefjord

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Brug for hjælp?

Telefon: +45 33 97 43 43

E-mail: kontakt@optimeet.dk

Indhent tilbud på Hotel Vejlefjord

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Book møder og konferencer på Hotel Vejlefjord - Moderne faciliteter i historiske omgivelser

Hotel Vejlefjord er beliggende i naturskønne og historiske omgivelser, hvilket gør det til det perfekte valg for afholdelse af møder, konferencer, kurser og firmaevents. Med sin fantastiske beliggenhed mellem Vejle og Horsens tilbyder hotellet en unik kombination af moderne faciliteter og charmerende historie, der skaber en inspirerende ramme for ethvert arrangement.Lokalerne i terrænplan har brede døre og dermed mulighed for at udstille store genstande, som fx biler. Her er udsigt til fjorden og direkte udgang til parken. Lokalerne på 3. sal har alle dagslys og udsigt til parken, skoven og fjorden. Mødelokalerne er i 2022 opgraderet med det nyeste AV-udstyr. Lige fra projektorer og lærreder til soundbar og betjeningssystemer med fokus på brugervenlighed.

Faciliteter i topklasse

Hotel Vejlefjord råder over flere møde- og konferencelokaler med udsigt til fjorden, parken og skoven. Lokalerne i terrænplan har brede døre, der muliggør udstilling af store genstande såsom biler, og de har direkte adgang til den omkringliggende park. På 3. sal er lokalerne udstyret med dagslys og moderne AV-udstyr, herunder projektorer, lærreder og brugervenlige betjeningssystemer.

Hotel Vejlefjord kombinerer moderne mødefaciliteter med en unik historisk atmosfære og naturskønne omgivelser. Dette gør hotellet til et ideelt valg for møder, konferencer og firmaevents, hvor deltagerne kan finde inspiration og fornyet energi i de smukke omgivelser. Med kapacitet til både store og små arrangementer samt professionelle samarbejdspartnere er Hotel Vejlefjord det perfekte sted for dit næste firmaevent.

Aktiviteter og pauser

De smukke omgivelser ved Hotel Vejlefjord indbyder til udendørs aktiviteter og pauser, der kan give deltagerne et energiboost. Gæster kan nyde gå- eller løbeture på de afmærkede stier, tage en tur til Træskohage fyrtårn eller deltage i en citatjagt. Disse aktiviteter giver mulighed for refleksion og inspirerende oplevelser midt i den skønne natur.

Historiske rammer

Hotel Vejlefjords historie som tuberkulosesanatorium tilføjer en ekstra dimension til oplevelsen. I begyndelsen af forrige århundrede brugte patienter parken og skoven til helbredende aktiviteter. I dag kan gæsterne stadig nyde disse naturskønne omgivelser til rekreative formål og reflektion over dagens input.

Samarbejdspartnere og kapacitet

Hotel Vejlefjord samarbejder med forskellige partnere for at tilbyde events og teamtræning, der er skræddersyet til hotellets område. Med lokaler, der kan rumme op til 220 deltagere, fordelt på seks plenumlokaler og 11 saloner, er der rig mulighed for at afholde både store og små arrangementer. Der er desuden adgang til trådløst internet overalt på hotellet.

Overnatningsmuligheder

Hotellet tilbyder 116 værelser og suiter, fordelt på tre bygninger. Hovedbygningen fra 1900 huser 83 værelser, mens Saugmans Palæ har 23 værelser. Derudover er der 10 handicapvenlige værelser i Vesthuset (Vejlefjord Rehabilitering). Alle værelser er klassificeret med 4 stjerner af Horesta.

Konferencested i Trekantområdet

Hotel Vejlefjords beliggenhed i Trekantområdet gør det nemt tilgængeligt fra hele landet. Kun 18 minutters kørsel fra E45 sikrer, at deltagerne nemt kan nå frem til hotellet. Personalet på Hotel Vejlefjord er dedikeret til at skabe en unik og behagelig oplevelse for alle gæster, med fokus på ro, natur og nærvær.

Mødelokaler og teknisk udstyr

Hotellets største mødelokale, Kongesalen, kan rumme op til 220 personer og er udstyret med avanceret AV-udstyr, herunder flere projektorer og mikrofoner. Derudover er der flere mindre mødelokaler, såsom Krystalsalen og Prydsalen, der kan rumme henholdsvis 120 og 60 personer. Disse lokaler har også adgang til moderne teknologiske faciliteter og teknisk assistance under arrangementet.

Restaurant Barbara

Efter en produktiv dag kan gæsterne nyde en eksklusiv middag i Restaurant Barbara. Denne intime restaurant på toppen af den historiske bygning tilbyder en afslappet atmosfære og en skøn sæsonmenu, serveret i elegante omgivelser med levende lys og smukke lysekroner.

220
deltagere
Created with Fabric.js 5.2.4
116
værelser
Created with Fabric.js 5.2.4
180
spisepladser
Created with Fabric.js 5.2.4
6
mødelokaler
Created with Fabric.js 5.2.4

Mødelokaler

Kongesalen
220 gæster
Krystalsalen
120 gæster
Prydsalen
60 gæster
Spejlstuen
14 gæster

Kapacitetsoverblik

Mødelokaler
Samlet bord
Cabaret
Ø-opstilling
Skolebord
Teater (Auditorium)
U-bord
Stående reception
Kongesalen
m2
-
160
144
160
220
50
-
Krystalsalen
m2
-
64
72
-
120
36
-
Prydsalen
m2
32
32
40
-
60
24
-
Spejlstuen
m2
14
-
-
-
-
-
-
Fjordstuen
m2
-
32
32
-
40
18
-
Østsalen
m2
40
-
40
-
60
24
-
Vestsalen
m2
56
-
56
-
100
36
-

Faciliteter

Created with Fabric.js 5.2.4 Mad og drikke 1 specifikation
h-12 Bar
Created with Fabric.js 5.2.4 Andre faciliteter 1 specifikation
h-12 Fitness/Motionsrum
Created with Fabric.js 5.2.4 Parkering 1 specifikation
h-12 Gratis parkering
Created with Fabric.js 5.2.4 Aktiviteter 2 specifikationer
h-12 Teambuildingaktiviteter h-12 Outdooraktiviteter
Kongesalen
220 gæster m2
Beskrivelse af lokalet
  • Max kapacitet: 220 personer
  • Biografopstilling: 220 personer
  • Øer eller grupper: 144 personer
  • Ubord: 50 personer
  • Sildeben: 160 personer
  • Skoleborde: 160 personer
  • Faciliteter: 2 LED projektorer, op til 5 Sennheiser mikrofoner, mulighed for mørklægning.
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Krystalsalen
120 gæster m2
Beskrivelse af lokalet
  • Max kapacitet: 120 personer
  • Biografopstilling: 120 personer
  • Øer eller grupper: 72 personer
  • U-bord: 36 personer
  • Sildeben- og skolebordsopstilling: 64 personer
  • Faciliteter: 5000 ansilumen projektor, op til 2 mikrofoner, mulighed for mørklægning.
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Prydsalen
60 gæster m2
Beskrivelse af lokalet
  • Max kapacitet: 60 personer
  • Biografopstilling: 60 personer
  • Øer eller grupper: 40 personer
  • U-bord: 24 personer
  • Sildeben- og skolebordsopstilling: 32 personer
  • Blokbord: 32 personer
  • Faciliteter: Standard undervisningsudstyr, mulighed for mørklægning.
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Spejlstuen
14 gæster m2
Beskrivelse af lokalet
  • Max kapacitet: 14 personer
  • Blokbord: 14 personer
  • Faciliteter: Standard AV-udstyr, teknisk assistance.
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Fjordstuen
40 gæster m2
Beskrivelse af lokalet
  • Max kapacitet: 40 personer
  • Biografopstilling: 40 personer
  • Øer eller grupper: 32 personer
  • U-bord: 18 personer
  • Sildeben- og skolebordsopstilling: 32 personer
  • Blokbord: 32 personer
  • Faciliteter: Standard AV-udstyr, teknisk assistance.
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Østsalen
60 gæster m2
Beskrivelse af lokalet
  • Max kapacitet: 60 personer
  • Biografopstilling: 60 personer
  • Øer eller grupper: 40 personer
  • U-bord: 24 personer
  • Sildeben- eller skolebordsopstilling: 40 personer
  • Blokbord: 20 personer
  • Faciliteter: Standard AV-udstyr, teknisk assistance.
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Vestsalen
100 gæster m2
Beskrivelse af lokalet
  • Max kapacitet: 100 personer
  • Biografopstilling: 100 personer
  • Øer eller grupper: 56 personer
  • U-bord: 36 personer
  • Sildeben- eller skolebordsopstilling: 56 personer
  • Blokbord: 24 personer
  • Faciliteter: 5000 ansilumen projektor, 2 mikrofoner, teknisk assistance.
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.