Gå til primært indhold Gå til footeren

Indhent tilbud på Hotel Koldingfjord

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Hotel Koldingfjord

Hotel Koldingfjord tilbyder historiske og arkitektonisk unikke konferencelokaler med moderne AV-udstyr og plads til op til 300 deltagere i naturskønne omgivelser ved fjorden.

Created with Fabric.js 5.2.4 Op til 300 gæster

Indhent tilbud på Hotel Koldingfjord

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Brug for hjælp?

Telefon: +45 33 97 43 43

E-mail: kontakt@optimeet.dk

Indhent tilbud på Hotel Koldingfjord

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

NYHED: Hotel Koldingfjord udvider kapaciteten med 18 hotellejligheder per 15. august 2026. Herefter har hotellet i alt 150 værelser.

Velkommen til Hotel Koldingfjord, dit ideelle sted for møder, konferencer og firmaevents. Med en imponerende udsigt over Kolding Fjord, moderne værelser og gastronomiske oplevelser, skaber vi den perfekte ramme for jeres arrangement. Vores dedikerede konferenceteam står klar til at sikre, at jeres møde bliver en succes fra start til slut.

Ekspertteamet bag din succes

På Hotel Koldingfjord er vi stolte af vores erfarne konferenceteam, som arbejder hver dag for at sikre, at jeres møde eller konference bliver en succes. Vores team er din garanti for en professionel og gnidningsfri afvikling af arrangementet. Vi deler gerne vores ekspertise og erfaring for at sikre, at alt går som planlagt.

Skræddersyede mødepakker

Vi tilbyder en række mødepakker, som kan tilpasses jeres specifikke behov. Uanset om I ønsker et dagsmøde, aftenmøde eller en hel konference med overnatning, har vi løsningerne. Hvis I har særlige ønsker, er vi klar til at sammensætte en skræddersyet pakke, der opfylder jeres unikke behov.

Dagsmøde

  • Plenumlokale fra kl. 08.00 - 16.00
  • Formiddagsbuffet med kaffe/te, friskbagt brød og diverse pålæg
  • Frokost med lune og kolde retter inkl. 1 vand samt kaffe/te
  • Eftermiddagsbuffet med kaffe/te, friskbagt kage, snacks og frugt

Konferencedøgn

  • Plenumlokale fra kl. 08.00 - 08.00 næste dag
  • Formiddagsbuffet, frokost og eftermiddagsbuffet
  • Konferencemiddag med 2 retter tilberedt af vores køkkenchef
  • Overnatning i enkeltværelse inkl. stor morgenbuffet

Aftenmøde

  • Plenumlokale fra kl. 18.00 - 23.00
  • Konferencemiddag med 2 retter tilberedt af vores køkkenchef

Stilfulde konferencelokaler

Vores mødelokaler er lyse og indbydende, udstyret med moderne AV-teknologi og designet til at opfylde fremtidens krav. Vi har lokaler til enhver form for møde - fra store sale til små, intime mødelokaler med udsigt over fjorden.

Lokaleoversigt

  • Magnoliesalen: 266 m2, maks 350 personer
  • Bøgesalen I: 135 m2, maks 200 personer
  • Bøgesalen II: 63 m2, maks 54 personer
  • Bøgesalen I + II: 210 m2, maks 250 personer
  • Flere mindre lokaler til mindre grupper

En unik overnatningsoplevelse

Vores 132 værelser er individuelt indrettet og tilbyder en unik kombination af klassisk arkitektur og tidløst dansk design. Uanset om du vælger et værelse med fjordudsigt eller udsigt til fredfyldt skov, garanterer vi en komfortabel og inspirerende overnatning i forbindelse med dit møde eller konference.

Louisehøj - Privat og eksklusivt

Louisehøj er vores private og eksklusive sted for fortrolige møder. Med egen tjener og kok, kan I nyde en skræddersyet oplevelse i private omgivelser. Vores fokus på fortrolighed og diskretion sikrer, at jeres møde får den rette atmosfære.

Skab resultater i naturskønne omgivelser

Hotel Koldingfjord tilbyder de perfekte rammer for at skabe resultater. Vores naturskønne omgivelser kombineret med vores professionelle faciliteter og dedikerede service, skaber de optimale betingelser for succesfulde møder og konferencer.

Kontakt os for skræddersyede arrangementer

Vores erfarne team står klar til at skræddersy jeres arrangement efter jeres behov. Vi tilbyder fleksible mødelokaler, lækker forplejning og en atmosfære præget af ro og naturskønhed. Kontakt os for at høre mere om vores muligheder og reservere jeres næste møde eller konference på Hotel Koldingfjord.

Optimale mødefaciliteter

Hotel Koldingfjord har 12 mødelokaler, der kan rumme alt fra små møder til store konferencer med op til 300 deltagere. Vi tilbyder også grupperum og mulighed for hybridmøder med live streaming, så deltagerantallet kan øges betydeligt.

Giv jeres næste møde eller konference de bedste betingelser med et arrangement på Hotel Koldingfjord.

300
deltagere
Created with Fabric.js 5.2.4
132
værelser
Created with Fabric.js 5.2.4
350
spisepladser
Created with Fabric.js 5.2.4
4
mødelokaler
Created with Fabric.js 5.2.4

Mødelokaler

Magnoliesalen
300 gæster
Bøgesalen I
200 gæster
Bøgesalen I + II
220 gæster
Lokale 625
100 gæster

Kapacitetsoverblik

Mødelokaler
Samlet bord
Cabaret
Ø-opstilling
Skolebord
Teater (Auditorium)
U-bord
Stående reception
Magnoliesalen
266 m2
-
138
184
220
300
56
350
Bøgesalen I
135 m2
-
-
-
-
-
-
-
Bøgesalen I + II
210 m2
-
96
144
160
220
44
250
Lokale 625
104 m2
28
48
64
60
100
36
100
Lokale 605
88 m2
24
36
48
50
80
32
80
Lokale 603+604
72 m2
-
24
32
50
104
21
70
Lokale 622+623
72 m2
-
24
32
50
104
21
70
Lokale 602-604, 622, 623
36 m2
12
12
16
20
36
16
-
Lokale 606, 624
40 m2
16
12
16
24
36
18
-
Lokale 311
24 m2
10
-
-
-
-
-
-
Ditzel Lounge
46 m2
-
-
-
-
-
-
-

Faciliteter

Created with Fabric.js 5.2.4 Parkering 3 specifikationer
h-12 Gratis parkering h-12 Handicappladser h-12 Ladestander til elbiler
Created with Fabric.js 5.2.4 Teknik 11 specifikationer
h-12 Gratis wifi h-12 Aircondition h-12 AirPrint h-12 All in one videobar h-12 Audiovisuelle faciliteter h-12 AV-udstyr h-12 Flipover h-12 Headset mikrofon h-12 Lydanlæg h-12 PC projektor h-12 Whiteboard
Created with Fabric.js 5.2.4 Udendørs omgivelser 5 specifikationer
h-12 Areal til sport og spil h-12 Badebro h-12 Grønne- el. udendørsområder h-12 Havudsigt h-12 Terrassemiljø
Created with Fabric.js 5.2.4 Mad og drikke 2 specifikationer
h-12 Bar h-12 Restaurant
Created with Fabric.js 5.2.4 Andre faciliteter 3 specifikationer
h-12 Business-kontorfaciliteter h-12 Fitness/Motionsrum h-12 Swimmingpool (indendørs)
Created with Fabric.js 5.2.4 Aftaler 1 specifikation
h-12 Overenskomst
Created with Fabric.js 5.2.4 Overnatning 1 specifikation
h-12 Overnatning
Created with Fabric.js 5.2.4 Aktiviteter 3 specifikationer
h-12 Teambuildingaktiviteter h-12 Outdooraktiviteter h-12 Badebro
Created with Fabric.js 5.2.4 Miljøanmærkninger og certificeringer 2 specifikationer
h-12 Green Key h-12 Økologisk Spisemærke 30-60

Pakker

Dagsmøde
  • Plenumlokale fra kl. 08.00 - 16.00
  • Formiddagsbuffet med kaffe/te, friskbagt brød og diverse pålæg
  • Frokost med lune og kolde retter inkl. 1 vand samt kaffe/te
  • Eftermiddagsbuffet med kaffe/te, friskbagt kage, snacks og frugt
Created with Fabric.js 5.2.4
Created with Fabric.js 5.2.4
Konferencedøgn
  • Plenumlokale fra kl. 08.00 - 08.00 næste dag
  • Formiddagsbuffet, frokost og eftermiddagsbuffet
  • Konferencemiddag med 2 retter tilberedt af vores køkkenchef
  • Overnatning i enkeltværelse inkl. stor morgenbuffet
Created with Fabric.js 5.2.4
Created with Fabric.js 5.2.4
Aftenmøde
  • Plenumlokale fra kl. 18.00 - 23.00
  • Konferencemiddag med 2 retter tilberedt af vores køkkenchef
Created with Fabric.js 5.2.4
Created with Fabric.js 5.2.4
Magnoliesalen
300 gæster 266 m2

Magnoliesalen er med 266 m2 vores største konferencelokale med plads op til 350 personer. Her er alt i moderne AV-udstyr, to store lærreder, aircondition, gratis wifi, og udsigt til hotellets smukke gårdsplads.

Magnoliesalen har egen foyer og direkte adgang til hovedhuset.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Bøgesalen I
200 gæster 135 m2
  • Størrelse: 135 m²
  • Kapacitet: Op til 200 personer
  • Beskrivelse: Perfekt til mellemstore konferencer og seminarer. Bøgesalen I kan kombineres med Bøgesalen II for større arrangementer.
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Bøgesalen I + II
220 gæster 210 m2

Bøgesalen 1+2 er samlet 210 m2, og kan deles op i to separate lokaler, hvis nødvendigt. Samlet kan der være op til 250 personer. Her er alt i moderne AV-udstyr, aircondition, stort lærred, gratis wifi, og udsigt til hotellets smukke gårdsplads.

Bøgesalen deler foyer med Magnoliesalen, og har direkte adgang til hovedhuset.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Lokale 625
100 gæster 104 m2

Lokale 625 er beliggende i hovedbygningen, er 104 m2, og der er plads op til 100 personer. Her er alt i moderne AV-udstyr, aircondition, lærred, gratis wifi.

Lokale 625 ligger på konferencegangen og har et dejligt roligt område lige foran lokalet, hvor der også er adgang til kaffe og the hele dagen.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Lokale 605
80 gæster 88 m2

Lokalet er placeret i hovedbygningen med udsigt ud mod gården. Her er et dejligt lysindfald og ligger umiddelbart lige ved husets hyggelige bibliotek og med direkte udgang til husets store terrasse med udsigt over Kolding Fjord.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Lokale 603+604
104 gæster 72 m2

Lokale 603 + 604 er samlet 72 m2, og kan deles op i to separate lokaler, hvis nødvendigt. Samlet kan der være op til 104 personer. Her er alt i moderne AV-udstyr, aircondition, lærred, gratis wifi.

Lokale 603 + 604 ligger på konferencegangen i hovedbygningen, hvor der også er adgang til kaffe og the hele dagen.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Lokale 622+623
104 gæster 72 m2

Lokale 622 + 623 er samlet 72 m2, og kan deles op i to separate lokaler. Samlet kan der være op til 88 personer i forskellige bordopstillinger.

Her er alt i moderne AV-udstyr, aircondition, lærred, gratis wifi. Lokale 622 + 623 ligger på konferencegangen i hovedbygningen, hvor der også er adgang til kaffe og the hele dagen.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Lokale 602-604, 622, 623
36 gæster 36 m2

Lokalerne 602-604, 622, 623 er hver 36 m2. Der kan være op til 36 personer i hvert lokale. Her er alt i moderne AV-udstyr, aircondition, lærred, gratis wifi.

Lokalerne er lyse og indbydende. Lokale 602 – 604, 622 og 623 ligger på konferencegangen i hovedbygningen og her tilbyder vi naturligvis kaffe og the hele dagen.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Lokale 606, 624
36 gæster 40 m2

Lokale 606 og 624 er hver 41 m2. Der kan være op til 36 personer i hvert lokale. Her er alt i moderne AV-udstyr, aircondition, lærred, gratis wifi. Lokalerne er lyse og indbydende.

Lokale 606 og 624 ligger på konferencegangen i hovedbygningen, hvor der også er adgang til kaffe og the hele dagen.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Lokale 311
10 gæster 24 m2

Lokale 311 er et eksklusivt mødelokale til den lille gruppe, der bl.a. er velegnet til f.eks. bestyrelsesmøder e.l. Her kan er plads til max 10 personer. 41 Her er alt i moderne AV-udstyr, aircondition, storskærm, gratis wifi.

Mødelokale 311 ligger i hovedbygningen.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Ditzel Lounge
22 gæster 46 m2

Vores eksklusive lille Ditzel lounge bruges bl.a. til hyggeligt samvær efter f.eks. middag eller dagens program.

Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Dagsmøde
Created with Fabric.js 5.2.4 Created with Fabric.js 5.2.4
  • Plenumlokale fra kl. 08.00 - 16.00
  • Formiddagsbuffet med kaffe/te, friskbagt brød og diverse pålæg
  • Frokost med lune og kolde retter inkl. 1 vand samt kaffe/te
  • Eftermiddagsbuffet med kaffe/te, friskbagt kage, snacks og frugt
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Konferencedøgn
Created with Fabric.js 5.2.4 Created with Fabric.js 5.2.4
  • Plenumlokale fra kl. 08.00 - 08.00 næste dag
  • Formiddagsbuffet, frokost og eftermiddagsbuffet
  • Konferencemiddag med 2 retter tilberedt af vores køkkenchef
  • Overnatning i enkeltværelse inkl. stor morgenbuffet
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Aftenmøde
Created with Fabric.js 5.2.4 Created with Fabric.js 5.2.4
  • Plenumlokale fra kl. 18.00 - 23.00
  • Konferencemiddag med 2 retter tilberedt af vores køkkenchef
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.