Gå til primært indhold Gå til footeren

Indhent tilbud på D15 Møde- og Konferencecenter

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

D15 Møde- og Konferencecenter

D15 tilbyder en helt unik oplevelse. Hos os skaber vi de perfekte rammer for uforglemmelige øjeblikke – midt i hjertet af Københavns svar på SOHO. Vores mødelokaler, café og restaurantområde er indrettet i en stilfuld, moderne og New York-inspireret atmosfære, der giver både energi og ro til alle typer arrangementer.

Created with Fabric.js 5.2.4 Op til 3050 gæster

Indhent tilbud på D15 Møde- og Konferencecenter

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Brug for hjælp?

Telefon: +45 33 97 43 43

E-mail: kontakt@optimeet.dk

Indhent tilbud på D15 Møde- og Konferencecenter

OPTIMEET Booking er altid klar til at hjælpe dig. Vi indhenter et tilbud til dit arrangement - helt gratis og enkelt.

Velkommen til D15 – et moderne og fleksibelt venue i København

Konferencesal D15’s konferencesal er blandt Danmarks absolut bedste – perfekt til arrangementer fra 150 til 1.000 personer. Den unikke indretning skaber en helt særlig oplevelse, hvor publikum føler sig tæt på scenen, og hvor oplægsholdere oplever en stærk forbindelse til salen.

Salen er udstyret med en stor scene på 4 x 16 meter samt en bagscene, hvilket gør den ideel til præsentationer, f.eks. af jeres stue-miljøer. Der medfølger standard AV-teknik til afholdelse af konferencer (se evt. vores Technical Rider), samt op til 1.000 stole.

Foyer og café Foyeren er husets naturlige samlingspunkt og binder alle områder sammen. Herfra er der direkte adgang til både konferencesalen, mødelokalerne, caféen og basement. Foyeren og caféen fungerer perfekt som Meet & Greet-område – ideelt til kaffe, netværk, velkomst og pauser mellem dagens aktiviteter.

Mødelokaler I D15 råder vi over 10 mødelokaler og breakout-rum i varierende størrelser fra 15 til 150 m². Lokalerne skaber de ideelle rammer for daglige mødeaktiviteter, kursusforløb, workshops og breakout-sessions i forbindelse med større konferencer.

Basement Under vores konferencesal finder du Basement – et råt og stemningsfuldt eventområde på 900 m². Lokalet har et markant warehouse/industrielt udtryk og kan indrettes fleksibelt efter behov, herunder med scene til optrædende samt en 40 meter lang bar. Basement er den ideelle ramme til alt fra en stor helstegt pattegris-fest til et kæmpe “After Ski”-party.

TV-studier D15 råder over tre professionelle TV-studier, herunder vores største – Studie 1, et 180 m² studie med rundhorisont og gode tilkørselsforhold. Studiet er oplagt til webinarer, produktioner til YouTube eller hjemmeside, vidensdeling, nyhedsopdateringer og meget mere. Studiet kan rumme op til 120 personer til konference, hvor kreativiteten kan få fuld gas.

Perfekt tilgængelighed D15 har en beliggenhed med optimal tilgængelighed for både gæster og medarbejdere:

  • Gratis parkeringspladser lige ved D15
  • Hundredvis af parkeringspladser i nærområdet
  • Kun 300 meter til både metro og S-tog
  • Få minutters kørsel fra både Hillerød- og Helsingørmotorvejen
3050
deltagere
Created with Fabric.js 5.2.4
1500
spisepladser
Created with Fabric.js 5.2.4
10
mødelokaler
Created with Fabric.js 5.2.4

Mødelokaler

Konferencesal
1400 gæster
Hvid Sal
150 gæster
Grå Sal
150 gæster
Blå Sal
50 gæster

Kapacitetsoverblik

Mødelokaler
Samlet bord
Cabaret
Ø-opstilling
Skolebord
Teater (Auditorium)
U-bord
Stående reception
Konferencesal
720 m2
-
-
-
-
-
-
-
Hvid Sal
81 m2
-
-
-
-
-
-
-
Grå Sal
180 m2
-
-
-
-
-
-
-
Blå Sal
75 m2
-
-
-
-
-
-
-
Gul Sal
95 m2
-
-
-
-
-
-
-
Grøn Sal
85 m2
-
-
-
-
-
-
-
Gul/Grøn Sal (kombineret)
180 m2
-
-
-
-
-
-
-
Repos
60 m2
20
-
-
-
-
24
-

Faciliteter

Created with Fabric.js 5.2.4 Andre faciliteter 1 specifikation
h-12 Business-kontorfaciliteter
Created with Fabric.js 5.2.4 Parkering 3 specifikationer
h-12 Gratis parkering h-12 Handicappladser h-12 Ladestander til elbiler
Created with Fabric.js 5.2.4 Mad og drikke 2 specifikationer
h-12 Restaurant h-12 Bar
Created with Fabric.js 5.2.4 Teknik 10 specifikationer
h-12 Aircondition h-12 AirPrint h-12 Audiovisuelle faciliteter h-12 AV-udstyr h-12 Flipover h-12 Gratis wifi h-12 Headset mikrofon h-12 Lydanlæg h-12 PC projektor h-12 Whiteboard
Created with Fabric.js 5.2.4 Adgangsforhold 1 specifikation
h-12 Handicapvenligt
Created with Fabric.js 5.2.4 Aktiviteter 2 specifikationer
h-12 Teambuildingaktiviteter h-12 Outdooraktiviteter
Created with Fabric.js 5.2.4 Miljøanmærkninger og certificeringer 1 specifikationer
h-12 God Adgang
Konferencesal
1400 gæster 720 m2
  • Kapacitet: Op til 1.400 personer
  • Siddepladser på gulvet: 620 personer
  • Siddepladser på balkon: 380 personer
  • Grundplan: L: 24 x B: 30 meter
  • Areal: 720 kvm
  • AV-udstyr: 3 projektorer, diverse LCD fladskærme, 4-kameras produktion til livestreaming
  • Tolkebokse: 4 stk.
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Hvid Sal
150 gæster 81 m2
  • Kapacitet: Op til 150 personer
  • Grundplan: 13 x 6 meter
  • Areal: 81,6 kvm
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Grå Sal
150 gæster 180 m2
  • Kapacitet: Op til 150 personer
  • Grundplan: 15 x 12 meter
  • Areal: 180 kvm
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Blå Sal
50 gæster 75 m2
  • Kapacitet: Op til 50 personer
  • Grundplan: 10 x 7,5 meter
  • Areal: 75 kvm
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Gul Sal
90 gæster 95 m2
  • Kapacitet: Op til 90 personer
  • Grundplan: 10 x 9,5 meter
  • Areal: 95 kvm
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Grøn Sal
90 gæster 85 m2
  • Kapacitet: Op til 90 personer
  • Grundplan: 10 x 8,5 meter
  • Areal: 85 kvm
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Gul/Grøn Sal (kombineret)
170 gæster 180 m2
  • Kapacitet: Op til 170 personer
  • Grundplan: 10 x 18 meter
  • Areal: 180 kvm
Teknisk udstyr
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.
Repos
20 gæster 60 m2

Repos er vores mest eksklusive lokale – ideelt til bestyrelsesmøder og andre møder, hvor rammerne skal være helt i top. Lokalet ligger i direkte forbindelse med vores restaurant, hvilket giver mulighed for eksklusiv private dining og en naturlig overgang mellem møde og bespisning.

Repos har desuden adgang til indgangen til bagscenen, hvilket gør det til det perfekte backstage-lokale for VIP-gæster.

 

Der kan tilkøbes:

  • Lydanlæg
  • Trådløse headset
  • Live streaming
  • Ekstra fladsærme
  • Teknisk afvikling

 

Teknisk udstyr
h-12 Fladskræm 85' h-12 Gratis WiFi h-12 Afg. til printer og kopimaskine h-12 Whitebaards og flipover
Vil du vide mere? Send os en forespørgsel her.