Gå til primært indhold Gå til footeren

Om OPTIMEET Connect

Dit netværksarrangement til inspiration og udvikling af virksomhedens møder og events

OPTIMEET Connect

– Det essentielle event for netværk og inspiration

OPTIMEET Connect er et eksklusivt netværksarrangement designet til at styrke din viden, udvide dit netværk og inspirere dig til at skabe endnu bedre arrangementer. Vi samler nøgleaktører fra hele møde- og eventbranchen, inklusive hoteller, konferencesteder, teambuildingbureauer, destinationer, foredragsbureauer, og mange flere. Her får du mulighed for at deltage i korte, fokuserede 15-minutters møder, hvor du kan udforske nye muligheder og finde de helt rette leverandører til dine næste møder og arrangementer.

5 gode grunde til at deltage:

  • Book op til 10 korte og effektive møder med relevante leverandører og få målrettet indsigt til dit næste arrangement.

 

  • Udveksl idéer og erfaringer med andre deltagere, der også arbejder med møder, konferencer og events.

  • Få nye perspektiver gennem spændende faglige foredrag og underholdende indlæg.


  • Oplev venues indefra og opdag deres unikke faciliteter.


  • Nyd en fælles middag med lodtrækning og netværk i en afslappet atmosfære.