Spar tid ved at automatisere tilmeldingen til dine arrangementer og gør det samtidig nemt for dine deltagere at tilmelde sig med NemTilmeld.
Står du for tilmeldingen til kurser, møder, konferencer eller andre typer arrangementer? Så kender du sikkert også til alle de usikkerheder, bekymringer og frustrationer, der kan opstå. Måske er dit regneark med deltagere blevet uoverskueligt. Måske tager det 3-5 mails, før du har al nødvendig information om deltagerne. Eller værst af alt, mails med tilmeldinger forsvinder.
NemTilmeld gør håndteringen af tilmeldinger NEM for dig. Tilmeldingssystemet klarer nemlig mange af de opgaver, du udfører manuelt i dag, og sparer dig derved for en lang række tidskrævende, tilbagevendende opgaver.
3 tidsrøvere NemTilmeld sparer dig for for
1. Opdateringer og vedligeholdelse af deltagerlister
Med NemTilmeld slipper du endelig for manuelt at holde styr på deltagerlister i regneark og på gule papirlapper. Systemet holder konstant dine deltagerlister opdaterede og giver dig dét overblik, du mangler. Hvem har tilmeldt sig? Hvem har betalt? Hvem vil deltage i hvilke workshops? Med NemTilmeld er informationerne lige ved hånden.
2. Håndtering af betaling og fakturaer
Ikke mere hestearbejde med fakturering. NemTilmeld gør betaling til en detalje i din planlægning og gennemførsel af arrangementer. Eksempelvis sender tilmeldingssystemet automatisk fakturaer ud til betalende deltagere og rykkere til de deltagere, der ikke får betalt til tiden.
3. Kommunikation med deltagere
Det kan være bøvlet at holde styr på kommunikation med deltagere. Især hvis du både skal kommunikere med inviterede, der mangler at tilmelde sig, og forskellige grupper af deltagere. Med NemTilmeld kan du sende beskeder på mail eller SMS til udvalgte grupper af deltager på én gang - direkte gennem systemet.